wtorek, 24 września 2013

The Versalite Blogger

Zostałam nominowana przez wilczycę1315, za co jestem niesamowicie wdzięczna :)

Zacznę od wytłumaczenia zasad:
1) Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2) Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
3) Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie.
4) Nominować 15 blogów, które na to zasługują.
5) Poinformować autorów nominowanych blogów.

 A więc:
Najbardziej ambitna ikonka, jaką znalazłam ;)


7 faktów o mnie:

1) Uwielbiam fantasy - filmy, książki, komiksy i mangi - chociaż nie czytałam ich za wiele.
2) Historię, którą opisuję, zaczęłam wymyślać kilka lat temu :).
3) Wymyślam własną wersje prawie wszystkiego, co czytam.
4) Uwielbiam muzykę <3.

5) Chodzę do liceum.
6) Lubię się uczyć języków.
7) W HP najbardziej lubię bliźniaków.

A teraz... 15 blogów, które nominuję:

7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)


Dodam resztę z czasem :)

3 komentarze: